SKYACTIV


Найяскравішим проявом філософії Mazda - Jinba Ittai «єднання водія та автомобіля», яка поєднує людиноорієнтований підхід в дизайні та технологіях, є динаміка руху CX-3.
Додаткове покращення динаміки та передбачуваності реакції MazdaCX-3 завдяки вдосконаленню технологій SKYACTIV-BODY, SKYACTIV-CHASSIS та SKYACTIV VEHICLE DYNAMICS, забезпечує відчуття абсолютного контролю над автомобілем. Його реакція на дії водія - максимально чітка.
Інноваційна система G-VectoringControl суттєво підвищує керованість автомобіля при русі в поворотах та на слизькій дорозі та робить рух набагато безпечнішим навіть для водіїв-початківців. Короткостроково регулюючи крутний момент двигуна у відповідь на рухи керма, вона забезпечує контроль над прискоренням та оптимізує навантаження на кожне колесо, отримуючи при цьому високі результати в керованості та стійкості автомобіля.

 ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS


Це нове доповнення до низки технологій SKYACTIV забезпечує загальний контроль двигуна, трансмісії, шасі та кузова, щоб ще більше поглибити відчуття єдності автомобіля та водія. На відміну від багатьох інших автомобілів, в яких ці чотири ключові елементи контролюються окремо, технологія SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS застосовує цільний, зосереджений навколо людини підхід із миттєвим реагуванням та динамічною взаємодією між водієм та цими чотирма основами контролю над автомобілем. Результатом стає сповнене емоцій, захопливе водіння, адже MazdaСХ-3відгукується миттєво та у повній відповідності до очікувань на кожну команду водія, що викликає відчуття впевненого, легкого та передбачуваного керування.

SKYACTIV-G 2.0


Інженери Mazda створили двигун, який краще працює, потребує менше пального й продукує менше викидів вуглецю. 2-літровий SKYACTIV-G забезпечує на 10-15% більше крутного моменту на низьких/середніх обертах і при цьому на 15% нижче споживання пального та вироблення викидів, ніж попередній 2-літровий двигун Mazda, відповідає нормам Euro6 та має коефіцієнт стискання 14.0:1, що притаманне високоефективним двигунам гоночних автомобілів.Крім цього, лінійна реакція на прискорення була покращена, щоб забезпечити комфортну, високоякісну роботу й плавніший рух автомобіля у будь-якій ситуації. Також було впроваджено нову форму поршня для вищої ефективності, сильнішого крутного моменту на низьких та середніх обертах двигуна.

SKYACTIV-DRIVE


Інженери Mazda створили точну, високопродуктивну 6-тиступеневу автоматичну трансмісію SKYACTIVDRIVE,яка забезпечує яскраве відчуття «механічної» трансмісії при цьому не втрачаючи плавності роботи автоматики. Вона миттєво реагує й при цьому забезпечує на 7% більше ефективності, ніж автоматична трансмісія не з серії SKYACTIV.
Традиційний гідротрансформатор – приємна несподіванка у сегменті, де переважають CVT та коробки передач із подвійним зчепленням. Це особливо справедливо для режиму SPORT, в якому потенціал бензинового двигуна CX-3 розкривається максимально після натискання перемикача вибору режиму руху, встановленого на центральній консолі поряд із важелем селектора трансмісії.

SKYACTIV-CHASSIS


Розроблені разом із кузовом SKYACTIV-BODY для спільної роботи в повній гармонії, системи керування та підвіски досягають двох на перший погляд протилежних цілей водночас: допомагають автомобілю бути спритним на поворотах і стійким при русі на високих швидкостях. SKYACTIV-CHASSIS поєднуючи переваги кросовера із чудовою керованістю в умовах міста, дарує впевненість на автомагістралях та захват на звивистих дорогах завдяки порівняно низькому центру ваги та широкій колії коліс.

SKYACTIV-BODY


Інженери Mazda повсякчас шукають нові способи покращити безпеку руху за кермом Mazda. Саме тому автомобілі Mazda виготовлені із застосуванням надміцної сталі в корпусі. Завдяки створеному інженерами ефективному структурному дизайну та застосуванню надміцної сталі у важливих зонах, корпус CX-3 легший, але при цьому залишається міцним та витривалим з підвищеною стійкістю до ударів, особливо в пасажирській зоні . Для компенсації робочих шумів і вібрації бензинового двигуна та системи AWD застосовано заходи, аналогічні використаним у Mazda2, що дозволило за мінімального збільшення ваги вивести CX-3 на рівень автомобілів C-сегмента за показниками внутрішніх високочастотних шумів.

G-Vectoring Control


Плавні переходи між силами інерції під час гальмування, входження у поворот та прискорення необхідні для досягнення відчуття єднання з автомобілемJinbaIttaiє одним із найбільших пріоритетів компанії Mazda у конструюванні автомобілів. Система G-VectoringControl (GVC) – дебютна технологія із серії SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS – підносить відчуття легкого та точного керування на ще вищий рівень. GVC стала першою у світі технологією, що коригує крутний момент у відповідності до кута повороту керма та оптимізує навантаження на кожне колесо, що надає суттєвої стабільності автомобілю як при входженні в поворот, так і при керуванні автомобілем на слизькій дорозі. Втручання відбувається за допомогою миттєвої зміни кута випередження запалювання, що призводить до короткочасного падіння крутного моменту і імпульсного уповільнення автомобіля, що додатково навантажує передню вісь. В результаті водій отримує додаткову впевненість при керуванні за рахунок більш стабільної «поведінки» автомобіля, а пасажир відчуває додатковий комфорт.

 

i-ACTIVSENSE

Проактивна безпека Mazda спрямовані на мінімізацію ймовірності зіткнень і максимальне розширення діапазону умов, за яких водій може безпечно керувати автомобілем. Іще однією складовою концепції абсолютної свободи пересування на MazdaCX-3 є комплекс технологій активної безпеки i-ACTIVSENSE.
Система i-ACTIVSENSE застосовує такі передові технології, як лазери та радар, щоб буквально забезпечити вас шостим чуттям, допомагаючи уникнути небезпек на дорозі. Іншими словами, Mazda допомагає зосередитися на найважливішому — драйві!

 ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

Система безпечного гальмування у місті (SCBS)


Рух у місті часто супроводжується непростими ситуаціями на дорозі. Щоб допомоги вам запобігти зіткненням або знизити їхні наслідки, CX-3 пропонує передову допоміжну гальмівну систему. Під час руху автомобіля на швидкості від 4 до 30 км/год ця інтуїтивна система помічає перешкоди попереду й готує авто, пересуваючи гальмівні колодки ближче до дисків. Якщо водій не вживає ніяких заходів, на швидкості від 20 км/год система автоматично застосовує гальма.

Система контролю «сліпих зон» (BSM)


Ця система застосовує радіолокаційні сенсори, щоб виявити об’єкти в «сліпих» зонах ліворуч і праворуч, атоді попередити водія спеціальним світловим індикатором, який з’являється у відповідному боковому дзеркалі. Якщо водій сигналізує про зміну смуги руху тоді, коли там є перешкода, індикатор починає блимати й лунає звукове попередження. Також, до того, як відбулася зміна смуги руху, доки увімкнено вказівники повороту, система попереджає про швидке наближення автомобілів, які можуть неочікувано увійти в «сліпу» зону.

Система попередження про поперечний рух ззаду (RCTA)


Якщо під час заднього ходу ця система виявляє автомобіль, що наближається збоку, вона попереджає про це водія за допомогою звукового сигналу, а також світлового індикатора в боковому дзеркалі.

Система попередження про виїзд за межі полоси руху (LDWS)


Система LDWS за допомогою направленої вперед камери, зчитує розмітку з поверхні дороги. Попереджає водія про ненавмисне (без вмикання покажчиків повороту) зміщення зі своєї смуги руху. Камера розпізнає лінії дорожньої розмітки перед автомобілем і обчислює положення автомобіля по відношенню до цих ліній. Якщо система виявила тенденцію до зміщення автомобіля зі своєї смуги, то надає звукове та візуальне попередження під час руху на швидкості від 70 км/год.

Вдосконалена Система безпечного гальмування у місті з функцією розпізнавання пішоходів (SCBS)
Система попередження про виїзд за межі полоси руху (LDWS)