SKYACTIV


Останні вдосконалення комплексу технологій SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS забезпечують відчуття абсолютного контролю та єднання з вашим автомобілем, що ми у Mazda називаємо Jinba Ittai. Реакція Mazda6 на дії водія щодо прискорення, керування та гальмування є максимально чіткою. Інноваційна система G-Vectoring Control суттєво підвищує керованість автомобіля при русі в поворотах та на слизькій дорозі, та робить рух набагато безпечнішим навіть для водіїв-початківців. Короткостроково регулюючи крутний момент двигуна у відповідь на рухи керма, вона забезпечує контроль над прискоренням та оптимізує навантаження на кожне колесо, отримуючи при цьому високі результати в керованості та стійкості автомобіля.

 ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

Бензиновий двигун SKYACTIV-G 2.0 Л


Двигун SKYACTIV-G 2.0 характеризується наявністю нових високопотужних каналів впуску повітря, підвищеним тиском розпилення пального і новоствореними розпилювачами на паливних форсунках, новою формою поршнів і їхніх спідниць, клапаном управління температурою охолодження, який підвищує ефективність нагрівання двигуна у режимі більш ощадливого споживання пального, а також асиметричними маслознімними кільцями. Як результат, крутний момент на низьких обертах підвищився на 6.2%, при цьому рівень екологічності вихлопних газів настільки низький, що двигун легко проходить випробування за новими процедурами перевірки WLTP/RDE, без необхідності встановлювати будь-які додаткові фільтри твердих часточок.

Бензиновий двигун SKYACTIV-G 2.5 Л


Цей двигун із передовою системою внутрішнього згорання досягає вищих характеристик роботи, споживаючи менше пального. Унікальний дизайн поршня, що має функцію деактивації циліндра, сприяє ефективнішому згоранню пального, при цьому підвищуючи потужність, знижуючи рівень шкідливих викидів та скорочуючи споживання пального під час руху на постійній швидкості від 40 до 80 км/год. Значні зниження внутрішнього тертя вивільняють додаткову потужність, а негерметична конструкція вихлопної системи 4-2-1 підвищує ефективність та чутливість. Цей 2.5-літровий 4-циліндровий двигун забезпечує 143 кВт потужності та 258 Нм крутного моменту, споживаючи лише 8.8 літрів пального на 100 км у місті.

Автоматична трансмісія SKYACTIV-DRIVE


Ми об’єднали найкращі риси традиційної автоматичної, безступінчастої трансмісій та трансмісії з подвійним зчепленням. Ця трансмісія співпрацює безпосередньо з двигуном в ширшому спектрі, ніж інші автоматичні трансмісії, забезпечуючи відчуття, схоже на користування механічною передачею. Перемикання відбувається швидко, точно й плавно на всіх шістьох ступенях.

i-ELOOP


Mazda6 оснащена системою рекуперації енергії під назвою i-ELOOP. Під час зниження швидкості вона збирає енергію гальмування в конденсатор. Згодом ця енергія живить такі електричні системи автомобіля, як клімат-контроль, аудіо, фари та керування двигуном, скорочуючи споживання пального за умов щоденного руху, коли співпрацює з системою i-stop. А інтелектуальна система i-stop підвищує економію пального шляхом вимкнення двигуна, коли автомобіль зупинено, при цьому сприяючи швидкому й плавному запуску

SKYACTIV-CHASSIS


Кожен компонент шасі було вдосконалено, щоб створити неперевершене відчуття «єдності» між автомобілем та водієм. Для забезпечення маневреності та комфорту під час їзди в шасі поєднано жорсткі підшипники та ретельно оптимізовану геометрію. І передня, й задня поперечні балки покращують жорсткість та знижують загальну вагу автомобіля завдяки інноваційному методу зварювання.

i-ACTIVSENSE


Коли автомобіль — це затишний куточок у метушливому світі, керувати куди приємніше. Mazda6 пропонує широкий набір технологій активної та пасивної безпеки i-ACTIVSENSE, які застосовують лазери, камеру та радар, щоб допомогти водієві краще орієнтуватися в просторі навколо себе та вчасно помічати перешкоди на дорозі. Крім того, нова Mazda6 обладнана системою адаптивного круїз-контролю* , що тепер здатний виявляти автомобілі попереду на всіх швидкостях.

 ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

Система безпечного гальмування у місті (SCBS)


Під час руху в місті трапляються неочікувані небезпечні ситуації та перешкоди. Щоб допомогти уникнути зіткнення чи зменшити тяжкість його наслідків, Mazda6 оснащена системою SCBS. Коли автомобіль рухається зі швидкістю 4-80 км/год, ця інтуїтивна система виявляє перешкоди попереду і готує автомобіль, пересуваючи гальмівні колодки ближче до дисків. Якщо водій не вживає ніяких заходів, система автоматично застосовує гальма. Система SCBS також працює під час руху назад на швидкості 2-8 км/год.

Система контролю «сліпих зон» (BSM)


Передова система контролю «сліпих» зон застосовує радіолокаційні сенсори, щоб виявити об’єкти у «сліпих» зонах ліворуч і праворуч, а тоді застерігає водія за допомогою світлового індикатора у дзеркалі з відповідного боку. Якщо водій вмикає сигнал зміни смуги руху, коли на ній є перешкода, індикатор починає блимати та лунає звукове попередження.

Система попередження про поперечний рух ззаду (RCTA)


Якщо під час руху заднім ходом RCTA виявляє автомобіль, що наближається збоку, вона попереджає про це водія за допомогою звукового сигналу, а також світлового індикатора в боковому дзеркалі та на екрані дисплея в центральній консолі.

Система попередження про виїзд за межі полоси руху (LDWS)


Система LDWS надає звукові та візуальні попередження, коли автомобіль перебуває на межі ненавмисного виїзду за межі своєї смуги під час руху на швидкості від 60 км/год. Застосовуючи камеру, встановлену на вітровому склі, щоб слідкувати за дорожньою розміткою, Система LDW надає звукове попередження, якщо автомобіль наближається до виїзду зі своєї смуги руху.

АДАПТИВНІ СВІТЛОДІОДНІ ФАРИ (ALH)*


Вдосконалена система ALH завдяки використанню спрямованої вперед камери має три унікальні функції: противідблискове дальнє світло, широкодіапазонне ближнє світло та режим освітлення під час руху автострадою.

АДАПТИВНИЙ КРУЇЗ- КОНТРОЛЬ З ФУНКЦІЄЮ STOP&GO*


Адаптивний круїз-контроль автоматично регулює швидкість автомобіля, щоб утримувати безпечну відстань до машини попереду. Він здатний повністю зупинити автомобіль у заторі й завести знову, коли потік машин починає рухатися (якщо зупинка триває менше 3 секунд). Якщо повна зупинка триває більше 3 секунд, водій має сам натиснути на педаль акселератора.

СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ВТОМИ ВОДІЯ — DAA*


Ця система застосовує таку інформацію, як кут повороту керма, поточна швидкість автомобіля та дані зі спрямованої вперед камери, щоб зважити стан водія та допомогти уникнути аварії, спричиненої втомою та зниженою уважністю. Ця система слідкує за поточною поведінкою водія та порівнює її зі збереженими даними, і пропонує влаштувати перепочинок, коли помічає вагому відмінність.

СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ПОЛОЖЕННЯ АВТО ЩОДО ДОРОЖНЬОЇ РОЗМІТКИ (LKA)*


Спрямована вперед камера зчитує дорожню розмітку і допомагає водієві утримувати автомобіль у смузі руху. Система LKA також попереджає водія за допомогою вібрування керма та звукового сигналу коли помічає небезпеку непередбаченого виїзду зі смуги руху. У разі відсутності дій збоку водія, сама втручається у рульову систему, «підкручуючи» кермо таким чином, щоб автомобіль залишався у своїй полосі руху. Коли система визначає, що зміна смуги руху навмисна (ввімкнений сигнал повороту і т.д.), допомога в керуванні вимикається і ніякі попередження не надаються. Система оперує на швидкостях приблизно від 60 км/год.