Посібник з експлуатації та ремонту автомобіля Mazda

ВСЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОМОБІЛЬ

Якщо вам потрібна додаткова інформація про ваш автомобіль – тут ви можете знайти все. В цьому розділі ви знайдете відео інструкції та відповіді на найпоширеніші запитання. Ознайомтесь з технологіями, якими обладнана ваша Mazda і це допоможе вам максимально насолодитись керуванням. Виберіть свій автомобіль із меню нижче, щоб отримати всю необхідну інформацію.

НАЙПОПУЛЯРНІШІ ЗАПИТАННЯ

Якщо у вашого автомобіля виникли несправності, зверніться на цілодобову гарячу лінію за телефоном 0 800 50-18-15 або до найближчого дилера

Працівники неавторизованого сервісу виконують ремонт, керуючись власним досвідом та з частковим або повним використанням неоригінальних запчастин. Ззовні відремонтований автомобіль може виглядати задовільно, однак виконавець ремонту несе обмежену (у порівнянні з офіційним дилером) відповідальність по гарантійним зобов’язанням на виконаний ремонт. Якщо автомобіль на гарантії, виробник не несе відповідальність за якість робіт та встановлених запчастин під час відновлювального ремонту на неавторизованому сервісі. Офіційний дилер надає якісні послуги, а також оригінальні запчастини Mazda, які найкраще підходять для вашого автомобіля Mazda. До того ж персонал добре володіє технологіями ремонту. Наприклад, деякі кузовні запчастини при зіткненні поглинають удар, деформуються, втрачають свої якості і не можуть бути відновлені з міркувань безпеки (якщо таку запчастину відновити і встановити на автомобіль, вона не забезпечить належного захисту). У цьому випадку офіційний дилер обов’язково замінить таку запчастину, а не відновить її, нехтуючи безпекою водія та пасажирів. Працівники офіційних сервісних центрів регулярно підвищують свою кваліфікацію шляхом навчання. У підсумку це забезпечує найвищу якість ремонту та спокій власника щодо якості ремонту та безпеки всіх пасажирів. Крім того, якщо автомобіль знаходиться на гарантії, гарантія на встановлені оригінальні запчастини діє до кінця строку гарантії на автомобіль (або до кінця строку гарантії на замінені запчастини, в залежності від того, що настане пізніше).

Як і будь-який складний механізм, автомобіль потребує догляду. Якщо вчасно не виконувати обслуговування, умови роботи погіршяться і один із елементів може вийти із ладу (або природним чином зноситися, або зменшити рівень безпеки в експлуатації). Наприклад, з плином часу гальмівна рідина втрачає свої характеристики і якщо її вчасно не замінити, не зможе забезпечити ефективного гальмування автомобіля. Тому для збереження гарантії необхідно регулярно міняти технічні рідини. Крім того, дилер огляне автомобіль аби бути впевненим, що всі системи працюють та мають необхідний ресурс. Наприклад, перевірить товщину гальмівних колодок, відсутність підтікань, відсутність помилок у електричних системах та багато чого іншого. Це забезпечить вам безпечну експлуатацію до наступного ТО.

Показані вище моделі можуть мати іншу специфікацію або опції, ніж наявні в Україні.

Кольори, а також вигляд елементів (внутрішніх та зовнішніх) автомобіля на екрані можуть відрізнятися від наявних моделей.